Långledig

Det har varit grymt skönt det! Jobbat lite väl mkt på slutet känner jag. Så nu funderar jag faktiskt på att va ledig i september tills jag ska till Cypern. Jag har faktiskt bara haft en ynka veckas semester på hela det här året. Kanske e dags då.... ?!
Ska ta och ringa till Norge i alla fall och höra vad de har att erbjuda. Nåt kul kanske :)

I helgen var jag hem till mamma och pappa en sväng. Var gött! Tog hand om min lilla kisse lite och fick äta en massa god mat. Inte helt fel det ;)
   Min älskling!!!

Resten av ledigheten har jag bara tagit som den kommit. Inte planerat in nåt allt. Så det har varit precis som jag ville. Tränat en del, var på dans och lite sånt där. Hade hoppats på en mc-tur. Men det blåste för mycket för att åka så där fort. Men jag fick ju åka på annat ;)  haha 
Hade besök av "mina" små barn igår. Vi var och åt först och sen var det Bolibompa-dags.
  Jag menar.... hur söt är han inte då i mina hundtofflor  :D

Bilder att ta med sig till kalla vintern.........
image73

Kommentarer
Postat av: Linnea


Men vilken sötnos katten är, en liten tjockis ser det ut som. Jag tycker det är dags att jag får träffa din älskling :) Du är bra du gumman! PussPuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback