Disk

Ja en sån tror de att det är fel på i min rygg. Fick en väldigt ingående genomgång av det hela idag hos sjukgymnasten. Han var riktigt duktig! Imorrn ska jag till läkaren. Ska bli lite spännande att höra vad hon har att säga. Enligt sjukgymnasten får jag absolut inte lyfta eller böja mig frammåt. Så jag undrar just hur det ska gå att jobba. Men jag vill ju inte va hemma heller. Är faktiskt dötrist!!

Hoppas det blir färd till IKEA i helgen :) Vore riktigt riktigt kul! Väntar bara på ett samtal nu för att höra om det blir nåt mer än IKEA i helgen ;)

Nyss varit på stan med mamma och mormor. Mys! Fikade lite och sen shoppade vi. Hittade mycket kul på rea. Bl a underkläder *hihi* och ett litet akvarium. Min brorsson alex fick ett sånt och det var så grymt så jag vill också ha ett. Fördelen är att fiskarna aldrig dör och man behöver adrig rensa alger och skit. Man kan ju dock göra som Alex och borsta tänderna på fiskarna om man vill ;)

Dans i helgen som var! Jag å Iza hade en mysig picknick i pausen ;) Bydalen helgen innan: Vilket grymt gäng vi var!! Håller tummarna för att få semester under dansveckan på Öland :D


Cam



                                      ~ U can take what you want, but you can´t have my heart ~

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag hoppas att jag har en liten del av ditt hjärta ;) Tack för att du alltid är grym :) Me like you!! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback