Långledig

Ja det kan man verkligen säga.... från idag till onsdag. Men de ville inte ställa upp med en extra personal på jobbet så då sjukskrev jag mig. Vill veta vad som är fel på ryggen innan jag håller på mer där. Ska prata med en läkare imorrn. Hoppas verkligen det är nån vettig..och inte nån som säger "avvakta en vecka" eller "ta lite värktabletter". Det är ju anledningen till det onda jag vill åt!!!  Får lite go sjukgymnastik så länge i alla fall. Nog om min rygg :)

Hade hoppats på att få komma till Sundsvall inom en snar framtid. Kan bli nästa söndag ;) Jag vill ju dit och fika lite... *fniss*  Men om inte, så blir det om en månad förhoppningsvis. På söndag ska jag fira mina små änglar som blir 1 och 5 år. Tänk vad åren går.... men de är alltid lika söta. Blir go mat och tårta :D  Imorrn ska jag försöka mig på nån slags träning som funkar. Hoppas spinning går ändå. Sen vill jag på dans, men jag vet inte hur än. Pappas bil hade jag ju tänkt. Men där har växellådan frusit  :p  Ska se vad jag kan göra åt saken imorrn. Eller hoppas att nån annan ska dit. Har ringt till de flesta ikväll.. inget napp tyvärr.

Såg två älgar ikväll på väg hem... shit, var ordet jag sa. Men som tur var stog de snällt kvar vid vägkanten :) Man ska ha tur ibland!

Hade nog egentligen inget kul att berätta idag. Väntar på ett mail   ;) Slut för idag.....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag kommer aldrig bli så rik att jag har råd att förlora dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback