Stabilt

Nyss hemkommen från lite buggträning. Tack Mange å Jocke för alla skratt på den lilla halvtimmen jag var där :)  Snöstorm utanför!! Men det är mysigt när man är innanför med tända ljus. Ska lägga mig och förhoppningsvis sussa gott nu. Upp 5 imorrn igen. Men imorrn kväll blir det ju middag med världens bästa Malin :D

Vill bara tacka alla underbara för alla fina inlägg jag fått på mina två sista bloggar. Ni värmer mig!!! Stor kram till er! Att läsa er omtanke gjorde mig glad!

Min kisse är världens gosigaste, bara så ni vet. Särkskilt när jag behöver det mest. Klok katt..... men så får hon mycket kärlek också!

Kommentarer
Postat av: Lillsvampen

o du är världens bästaste du oxå! =) snart blir det fisksoppa o vin! =) lööv you!!! =)

2007-01-17 @ 17:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback