Är det ok att längta till sommaren?!

   


Jag tror det va  ;)  Men om det dyker upp en billig sista-minuten nästa vecka, då åker jag. Man kan ju faktiskt ta sig ända till Indien för under 3000 ;)

- - - - - - - - -

Ok .. det blir väl ingen utlandsresa nu då. Fast jag så gärna vill!!..  Men ingen kan/vill/har råd.. och så. Men det blir till att planera in lite annat kul istället. Kul är ju att Söt is back in town. Så vi kan hänga i gäng. Verkar ju va lika bra att man lär sig hur sånt funkar ;)  haha.... Tänk vad killar är beroende av sina killkompisars åsikter. Det e ju sjukt ibland. Imorrn är det äntligen dans i alla fall!! Och sen blir det ev IKEA på tisdag. Det blir kul för jag ska kika ut en soffa jag vill ha. Hoppas jag hittar en riktigt mysig som inte är allt för dyr.

Nä ska väl sova. Fast jag på nåt sätt e pigg också. Men jag har ju nån bacill i kroppen, så vila är väl bra. Och imorrn vill jag inte sova bort hela dan. Stora solar på väderkartan :D

Nattiskramar!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vill också ha sommar!! Grilla å bada :) Kommer bli en bra sommar, de känner jag på mig! Alla sköningar har ju bosatt sig i en klump nu, me like it!!! :D

Postat av: Linnea


Jaa det är det :) Men du var ju på playan i dag din lyllos! Ha det superskoj på dansen i kväll, och på middagen! Puss&Kram

2007-03-23 @ 16:52:42
URL: http://linneaosd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback