Jag är utmanad!

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Till slut väljer jag sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.

Efter det är gjort skriver jag en kommentar i era bloggar för att låta er veta att ni har blivit "tagna" .


 So here I go!

1. Eftersom jag är väldigt morgontrött så blir det lätt att det där med att fixa frukost mest görs på rutin, lite halvsovandes. Så därför händer det rätt ofta att jag är på väg att sätta in mjölken i skåpet bredvid kylen, ta saltet jag ska ha på ägget och strör på gröten-i tron om att det är kanel.... och då vidare. Ja ni förstår ju :)

2. Jag har ett sjätte sinne som gör att jag ofta känner på mig saker eller känner saker hos människor, innan det verkligen händer. Det händer dock allt för ofta att jag inte lyssnar på det och bara tuffar vidare, för att sen inse att jag faktiskt skulle vunnit rätt mycket på att lyssna. 

3. När jag var 6 år fick jag en lillebror, men eftersom jag så gärna ville ha en lillasyster så fick han ofta bli sminkad och utklädd i tjejkläder. Stackarn! Men när han blev äldre gick han så klart inte med på det längre ;) Idag älskar jag ju min bror, precis som han är! Och jag hoppas verkligen inte att han fått några men av att leka med barbie och My little ponies.

4.  Det är ju lite lustigt. Men varenda gång jag köper godis blir det av någon anledning gammalt. Detsamma gäller glass, kakor och sånt. Jag kan bli galet sugen på sött. Men så äter jag några, sen är jag liksom nöjd. Och det är ju ganska långt mellan de där sugena så det blir helt enkelt gammalt. Jag måste snart slänga några kex jag har i skafferiet...... tror det är bäst före 2007-06. Men det finns ju ännu hopp :)  Tror det här inträffade efter att jag avgiftade mig från sockerberoende under en vecka när jag pluggade på högskolan. Man kan ju få för sig dumma saker som student ;)

5. Jag har ju istället andra beroenden..  Är galet beroende av musik, min telefon och min dator!! Skulle nåt av de inte finnas skulle det krypa i mig. Kan bli riktigt euforisk av en riktigt bra låt, även om jag spelat den 10-15 gånger på repeat. Är också riktigt beroende av närhet och dans. Men det kan ju va så att jag gillar dans så mycket för att få närhet. Chips är också muuuuums ;)

6. När jag var liten samlade jag på skalbaggar. Jag hade en egen liten värld till dom och såg till att de hade allt de behövde. Hade små stenar och träpinnar, växter och vatten. Och så fick de väl lite mat emellanåt. Var riktigt spännande att gå på skalbaggs-jakt. Och allt eftersom lärde jag mig ju vart man kunde hitta de största och bästa.

Jag har utmanat:
http://anaid.blogg.se/
http://frogger.blogg.se/
http://leonelli.blogg.se/
http://bergstromholm.wordpress.com/
http://frostahexxa.bloggspace.se/
http://zandras2007.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: jon

nu har jag gjort den där grejen :)

2007-03-14 @ 23:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback