Storstäd

Ja det e ju en av sakerna man kan ägna sig åt när man e väldigt ledig som jag är just nu. Men det är rätt skönt när det är klart. Och fint i badrummet blev det :)  Har även varit och tränat spinning idag och det gick super idag också. Är så himla lycklig att jag kan träna det utan att få ont i ryggen!! Träffade lillebror också. Han hjälpte mig att hämta en STOR lampa på Livs&Deli. Så nu har jag inte den där rosa plafonden längre.. som inte matchade så himla bra med mina gula tapeter :p  Imorrn kommer pappsen in och ska korta av lampsladden lite bara. Den ska ju sitta högt upp!

Längtar efter en en sån där riktigt solig dag nu där man bara kan sitta och gotta sig. Verkar ju inte bli den här veckan i alla fall. Regn, snö och blåst. Är det höst!? Fast idag var det ändå en ny slags värme i luften. Verkligen längtar till sommaren nu!

Har helt enkelt underbara vänner :) Det märker jag ju särskilt nu när jag träffar som mer än jag brukar. De har så många kloka ord att säga och det är intressant att höra lite mer om deras liv också. Och om ni känner att livet e jobbigt..... prova att putsa lite på självkänslan ;)

En soffpotatiskväll..... men det är rätt behagligt nu när jag faktiskt kört på hårt hela dan :D  Imorrn blir det tvätt, tid hos sjukgymnasten (bara det inte blir akupunktur igen), träning med lillebror och träff med päronen. Schysst dag kommer det att bli!

~ Ta hand om er ~

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack älskade vännen för dina besök på sjukhuset, för dina samtal och dina sms :) Jag hoppas att alla har en vän som dig!! Du betyder så mycke för mig! Älskar dig! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback