Things changes

Ja tänk hur saker kan förändras i ett öginblick. Från en helt vanlig dag..... till en dag då en av ens bästa vänner ligger på sjukhus och man blir skitorolig :(   Nu verkar det ju som om det inte blir nåt allvarligt... eller ja, det är det jag intalar mig i alla fall. För hon ska ju inte ligga där! Hon ska ju va hemma och må bra. Hoppas hoppas hon är bättre imorrn. Det är jobbigt när någon man bryr sig om har ont ont. Stackars!!


Ok... det var lycka idag också. Fick två semestrar godkända. En i april och sen veckan för dansveckan på Öland. Dödsfett :D  (nytt uttryck från en norsk skräckis) Sen var jag hon min tränare idag och fick lite tips på träning som passar nu med min onda rygg. Imorrn ska jag till sjukgymnasten och höra vad han tror om att jobba. Som det är planerat nu ska jag börja jobba på torsdag igen, för då går min sjukskrivning ut. Men jag är fortfarande inte bra. Bättre... men inte bra! Så imorrn är lite avgörande.

Grym kväll med brorsan igår. Hade först varit hemma hos mams och papps på middag *mys*  Sen kolla jag å brorsan på värsta skräckisen. Fritt vilt... ja den e norsk. Men den var faktiskt bra. Och hemsk!!! Fy fan vad rädd jag blev när brorsan skrämde mig. Sen gjorde vi en deal att ingen fick röra den andra.  Ja så efter den var vi ju så rädda så vi var tvungen att kolla på nån neutral film. Blev The Holiday!! Men den var ju så där riktigt sockersöt. Fylld av sån där lycklig kärlek och en massa starka känslor. Så då satt vi och snyftade istället... haha... vilken jäkla syn alltså. Men efteråt mådde vi båda bara så där skitbra! Kanske var bra att bara få känna alla känslor som finns. Ut med som bara. Ilska, rädsla, glädje, tårar ...  Fler såna kvällar :)

Börjar få riktigt abstinens efter dans nu. Men jag har faktiskt fått ett inbjudan till dans i Sundsvall till helgen. Får se om jag nappar på det ;)

Ska softa vidare..... peace out på er gullefjuns

Kommentarer
Postat av: Linnea


Ja det känns inte alls bra, värst är ju att hon inte får veta något. Jag hoppas både hon och vi får lite klarare besked i morgon.
Du är utmanad, kika i min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback