New update

ja.. tänkte jag kunde skriva lite igen då. Här har det snöat i 4 dagar nu. Men det är bara sån där lätt snö. Ni vet stora luftiga julflingor, så det  e rätt mys. Tänkte på hur tyst det är här när jag gick hem från jobbet idag. Inget annat hördes mer än knarret under mina skor. Blir visserligen tystare ute när det snöar. Men det var verkligen inte ett ljud. En rätt skön känsla emellanåt faktiskt.
Och ja.. nu är jag online med omvärlden igen. Ett litet samtal till en trevlig gutt var allt som behövdes. Han fixade det på 1 min. Gissa om jag var lycklig!!

annars händer inte mycket. Jobbar och sover typ. :p Tog på mig extrapass idag och det ger ju bra pengar. Så det blev drygt 10 timmar. Har börjat nedräknings tills jag får komma hem igen. Idag är det 6 dagar :) Fredag kväll är jag hemma i underbara Östersund igen. Kände verkligen det när jag var hemma över jul. Gillar verkligen den staden och det är förbannat vackert. Men man blir ju lätt hemmablind om man inte är iväg nån annastans emellanåt.

Har för övrigt blivit helt frälst av norska Idol. Sötingen Bjørn Johan har verkligen e görskön röst. Så jag sitter och njuter lite på Youtube :)

Imorrn .... ny dag.. mer arbete. Och så ska jag äntligen få se vad benløsa fugler e för maträtt. Det serveras till middag imorrn. Återkommer om detta ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag saknar dig! 5 dagar kvar. Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback