Destination Sundsvall

ja det är där jag spenderar den mesta av tiden framöver. Har fått jobb på spädbarnsavdelingen här. så vad kan stoppa mig då ;)  JUst nu bor jag i ett litet studentrum och får för första gången i mitt liv känna på hur det är att bo kollektivt. Delar allt.... toa, kök, dusch. Som tur är är det trevliga prickar som bor här. Har redan upptäckt att min granne här e jättetrevlig! Så då har jag nån att umgås med här i sommar i alla fall. Men jag kommer åka hem till ÖStersund all ledig tid jag har. Dels för att träffa vänner och familj. Men också av en annan orsak :)  har ju en ny älskling i stan. löööve löööve  lööööööve!! Köpte ju nämligen hoj för två veckor sen och än så länge så står den kvar där hemma. Man vill inte gärna ta med den till studentgettot. Får vänta tills jag flyttar in i en etta bland sociiteten på gräddhyllan. Där står den säkrare! Jag är ju lyckligt lottad som är omringad av mc-folk. Tack tack till Lars som följde med mig att kolla på dels en skrotcykel (men det blev en Maxburgare som tröst) och sen då mitt köp, in nuvarande ögonsten. Tog ett tag innan jag fattade att det verkligen är min kan jag lova.

Ja så mina vänner... åker ni till Sundsvall så hör av er vettja. Har ni tur så är jag i stan ;)

Och från i helgen har Coldplay en helt ny och ännu mer underbar innebörd för mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback