Så mycket bättre

Ja.. det har det då verkligen blivit. Har inte hört något om mina prover jag tog sist så det känns skönt. Bara lite sockerdricka kvar i foten och jag hoppas det försvinner helt och aldrig kommer tillbaka!!

Helgen som varit var helt kanon. Lever på den kan man säga. Ler och bara känner mig glad. En kanondans med ett väldigt speciellt band på fredagen och en superlyckad medverkan på fotbollsgalan. Jag har ju totalt inget med fotboll att göra men känner en del som spelar och en gammal klasskompis till mig fixade så jag fick sitta med ett av herrlagen och äta. Finfint det :) Blev 2 goa cider, en massa dans med söt och så den goaste skåningen (eller kanske näst goaste) på scenen. Blev bara en sån där helt oväntad kanonrolig kväll!

Annars då....ja skolan kommer stressa sönder mig ett tag nu framöver.. tills v. 50 då tentan är skriven. Imorrn bitti har vi redovisning men jag vet inte ens vad jag ska prata om än... Måste kliva upp i tid imorrn så jag hinner förbereda!! Sen är det praktik för fullt och två andra uppgifter och så förberedelser för magisteruppsatsen. Så det rullar på kan man säga  :p  Men det är ju roligt också. BVC känns riktigt roligt redan efter första dagen! Kanon!

Träningen är i full gång. Idag var jag och Marie på Body Attack. Vi tackade varandra för en fin tid tillsammans innan passer började... utifall vi inte skulle överleva. Men vi klarade det med bravur  :D  Så nu kan inget va för jobbigt längre. Det är bara att köra på och se fram emot en fin form framöver!

Funderar på att dra på kryssning med Birka Paradise. Bara spa, bad, sol och värme. God mat, lite dans och "hotellfrukost". Känns riktigt lockande! Ska se om jag får med nån på trippen...  :)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Söt

En helt underbar kväll :) Tur att du kom dit! Nästa år gör vi om de igen ;)

Postat av: malin

ja den goaste skåningen/skånskan e väl ändå ja ;)

kram

2008-12-07 @ 21:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback