Listan

Nämn något som gjorde dig glad igår: Anton, som blev superglad när jag kom på besök
Vad gjorde du kl 8 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Var på Hemköp och handlade fil
Det sista du sa högt: Du kan ju hämta upp mig på vägen
Det senaste någon sa till dig: Hej då
Vad har du druckit idag: Vatten.. bara... vad trist det lät
Vad var det senaste du åt: Fil och musli
Vad var det senaste du köpte: Ett par träningsskor för 99 kr :) Nedsatta från 999kr och så 500kr presentkort på det
Vad är det för färg på din ytterdörr: Träbrun
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och rätt klart
Godaste glassmaken: Vanilla cookies
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej inte kärlek... men attraktion
Sover du tungt: Sover bra men är ganska lättväckt
Drömmer du mardrömmar: Sällan
Trivs du med ditt jobb: Har väl inte direkt nåt nu men till sommaren kommer jag trivas superbra
Favoritklädsel: Jeans och linne
Favoritlåt just nu: "Human" med The killers
Vad ser du om du tittar till höger: Min vardagsrumsvägg
Vad gör dig glad just nu: Att varje dag som går är en dag närmare våren
Vad ska du göra härnäst: Träna Box
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Avslappnad och nöjd
Favoritgodis: Äter inte så mycket godis.. hmm... får bli saltlakrits
Kläder just nu: Träningskläder
Sommarplaner: Jobba, åka massa mc, dansveckan på Öland och Sensation white i Amsterdam
Hur många kuddar sover du med: En
Spelar du något instrument: Räknas gh.. haha.. Har spelat piano men var längesen nu
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Att jag gör sånt jag känner är rätt
Är du kittlig: På två ställen
Snarkar du: Är tyst som en mus
Stjärntecken: Vattuman
Äckligaste insekten: Geting... gillar inte dom
Stökigt eller välstädat: Välstädat. I alla fall hemma hos mig
Längtar du mest efter just nu: Soffan efter träningen och klippningen imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback