Ser verkligen fram emot...

Fredag.. hem till min säng och så helgen med tjejfest

januari - min granne kommer hem igen. Är lite tomt utan honom. Och så några semesterdagar hos älskade Ylva i Göteborg. Och så avslutande helg då vad som helst kan hända för mina vänner planerar nån sorts 30-årsgrej tror jag :p En bra dans avslutar denna månad.

Februari - födelsdag. Längtar så dit fast många tycker jag borde bäva. Älskar paket och älskar att vara bland vänner! Dansmara i Ö-vik är ju en återkommande klassiker. Ett mecka för en dansälskare som mig!! Alla hjärtans dag-helgen detta år. Annars brukar den vara när jag fyller år. Sen stundar en riktig myskväll med min kära vän Malin. Vi ska se Laleh! Sen fyller mina två små hjärtgryn år i slutet av denna månad.

Mars - DiLeva ska sprida lite kärlek till mig och två av mina goa tjejkompisar. Detta följs upp av en två-tre spelningar med de goa pågarna och en tur till Sthlm för att veckan därpå äntligen få se Winston live. Min kusins mans band :)  Mars avslutas, inte helt otippat, med ännu mera dans!

April - Påsk. Äta en massa god mat med familjen! Mums säger jag. En sväng med Birka Paradise ska det också bli! Ska unna mig lite sol och bad denna tur! Månaden avslutas med vårforum i Vemdalen. Kan det bli bättre. Vårsol, skidåkning och en jädra massa fest, dans och glada återseenden!!

Maj - DÅ SKA HOJEN UUUUUUUUT  :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Mu

Men du, du glömde min födelsedag i mars ;)

2009-01-15 @ 16:25:10
Postat av: Anonym

Maj ska hojen ut? Slutet på mars eller möjligen första veckan i april är det som gäller, så har det varit sen 1996 för mig! :)

Postat av: Svar till Mu

Inte glömt din födelsedag.. bara inte tagit med den i bloggen ;)

2009-01-20 @ 14:25:25
Postat av: Svar till Leklund

Ok... jag ändrar mig. Maj är på tok för sent för hojpremiär! Hoppas de sopar gatorna 1 april som ett rent skämt ;)

2009-01-20 @ 14:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback