Umeå - over and done with

Då var det över. Veckan jag bävat för! Trodde tentan skulle skita sig och resten vara mycket svårare än vad det var. Nu sitter jag här på bussen på väg hem till kära Östersund med facit i handen. Tentan-> 2 p från VG och alla examinationer gick med bravur. Är numera också certifierad barnHLR-instruktör. Allt känns nu toppen. Ok... ska va en liten rädsla i maggropen för att snart hamna i diket för busschauffören kör som en galning. Men utöver det - kanon :)

Sitter och slösurfar lite och lyssnar på musik. Skönt att ha den i öronen igen!! Och ikväll ska jag få krypa ner i min sköna säng. Livet på en madrass är inte så glamoröst. Det var däremot middagen med mina pinglor till basgrupp. Fläskade iväg 400 på middag där. Oxfilé från grillen, kall god öl och en superb kaffedrink. Ok superlativen flödar men det gör glädjen också.

Ett stort smmmil från mig!

Kommentarer
Postat av: Caroline B

Bra jobbat Snail! ;)

Postat av: Söt

Grymt jobbat, men att du är bäst de visste ju jag redan ;) Puss

2009-01-16 @ 09:33:24
URL: http://pastorn84.blogg.se/
Postat av: Svar till Caroline B och Söt

Tack så hemskt mycket :)

2009-01-20 @ 14:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback