Vilken tidsresa

Blev idag påmind av att jag ändå bloggat ett tag så då blev jag ju nyfiken på vad mitt första inlägg innehöll. Gissa om jag tappade hakan. Trodde ju i mitt stilla sinne att det skulle va nåt i stil med "hej och välkommen till min blogg bla bla bla". Nä jag kastades direkt in i nåt hett som varit "hett och smuligt". Ja och smuligt har inget med skorpor och kex att göra, utan det är något som är så där bra liksom. Så det blev en intressant läsning och fick insikt om att jag kanske är lite mindre exploativ om mitt liv nu för tiden. Blivit äldre tro?

Äntligen träning idag!!! Inte tränat sen innan jul. Kanske är därför jag sovit så dåligt på sista tiden. Min favvo-Jenny till instruktör så det gick ju geschvint, även om det kändes att det var ett tag sen. Måste ju bara citera henne


"om man väntar på att det ska kännas bra kommer det aldrig hända nåt"

Kände lite på den där meningen och även om den då hade med spinning att göra så kändes det som att den kan sättas i alla möjliga sammanhang. Skulle själv kunna placera den i två sammanhang i mitt liv just nu....

Vill bara avsluta med att tacka Linnea för en underbart mysig kväll *kram*


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha, vilket minne du har då! Och tack för de fina orden söta du...

Jo, de där orden passar lite varstans, det håller jag med om. Men de passar skitbra på spinningen också. Det är ju liksom bara att bestämma sig, man kan inte vänta på att det ska kännas "bra" att jobba skiten ur sig. Typ. :)

Postat av: Svarar Jenny

Ja det kanske är så enkelt... att bara bestämma sig! Ska jobba på det :)

2009-01-20 @ 21:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback