Time has passed by!

Har gått länge sedan förra bloggen. Men jag har varit in och läst inlägget jag skrev sist.. många gånger.. bara för att påminnas om att livet kan vara gott också. För anledningen till att jag inte bloggat på nästan ett halvår är att sommaren har varit riktigt tung. Har gått igenom det jobbigaste jag någonsin varit med om och det har tagit en stund att komma på fötter igen.

Men nu mina vänner..... I´m back! Och ja... livet leker igen och jag ler inombords!

Är tillbaka på neo i Sundsvall där jag bara älskar att vara. Har fått ett vik till 31 dec och det är alltid nåt! Sen har det hänt mycket andra spännande och roliga saker. I´ll keep it for my self... ;)

Ville mest bara ge ett livstecken och jag återkommer snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback